יום שבת, 6 בנובמבר 2021

האם ברכישת ארונות הזזה מחירים טובים באים על חשבון איכות?

השוואה בין סוגים שונים של ארונות הזזה מגלה פערים של עשרות אחוזים בין המחירים. מלבד פערי המחירים, יכולים להיות גם הבדלים בולטים ומשמעותיים מאוד בין האיכות של כל ארון. כאשר הארון לא מספיק איכותי, המשמעות היא שלא ניתן לסמוך עליו ושברוב המקרים הוא גם יפסיק לתפקד בצורה יעילה ביחס לצרכים של הלקוחות וקהל היעד. במקביל, אין סיבה לשלם ביוקר על ארונות לא מספיק טובים.

החדשות הטובות הן שלא בהכרח בעת רכישת ארונות הזזה מחירים טובים באים על חשבון איכות. על קצה המזלג, ניתן להזכיר מקרים רבים שבהם המחיר האטרקטיבי נובע ממבצעים טובים, מכך שניתן לרכוש את הארון מתצוגה או ממשא ומתן מוצלח מול המוכרים. בכל אחת מהנסיבות הללו, המחיר הנקוב עבור הארון הוא רק חלק מתוך מערכת שיקולים רחבה יותר.


 

למה יש פערים בין ארונות הזזה מחירים ועלויות?

ההשוואה בין סוגים שונים של ארונות מחייבת התייחסות לשאלה למה בעצם קיימים פערים כל כך גדולים בין העלויות. באופן כללי, הסיבה לכך שבעת רכישת ארונות הזזה מחירים יכולים להיות שונים אחד מהשני בצורה כל כך קיצונית קשורה לחומרי הגלם שבהם משתמשים. חוץ מזה, אי אפשר למצוא מחיר דומה לארונות שהמידות שלהן שונות לחלוטין.

במילים אחרות, הגורמים שמשפיעים על ארונות הזזה מחירים ועלויות נלוות הרבה יותר פונקציונאליים מכפי שנהוג לחשוב. אם רוצים לחסוך בהוצאות בעת רכישת הארונות אבל לא מוכנים להתפשר על איכות, זמינות ועמידות, כל מה שצריך לעשות הוא להכין שיעורי בית. על בסיס מידע מוקדם, קל יותר לבחור ארונות הזזה טובים ואיכותיים – שיחזיקו מעמד לאורך שנים רבות גם בבית וגם במשרד.

עם מי אפשר להתייעץ לגבי ארון הזזה 2 דלתות?

בחירה נכונה של פתרונות אחסון מחייבת בין היתר התייעצות עם בעלי מקצוע. התייעצות מן הסוג הזה חשובה, כי היא מאפשרת להצביע מראש על כל השיקולים הרלוונטיים עבור בחירת הארון המושלם. יתרה על כך, קיימים המון דגמים שונים של ארונות ופתרונות אחסון. לא תמיד קל להכריע בשאלה לאיזה פתרון אחסון או ארון הזזה 2 דלתות לתת עדיפות, אך כאן נכנסים לתמונה בעלי מקצוע שזו בדיוק העבודה שלהם.

החדשות הטובות הן שכיום ניתן להתייעץ עם בעלי מקצוע שונים לגבי המאפיינים המיוחדים של ארון הזזה 2 דלתות. אם עושים את זה נכון בלי לחרוג מתוך מסגרת התקציב, יש סיכוי גבוה לבחירה מושכלת של פתרונות אחסון. כאשר הבחירה של פתרונות אחסון בכלל או ארון הזזה 2 דלתות בפרט מבוססת על המלצות מקצועיות, ניתן ליהנות מהם לאורך שנים רבות.

 


כל המלצה והאופי שלה

ההבדל העיקרי במהלך בחירת ארון הזזה 2 דלתות ופתרונות אחסון אחרים הוא בין המלצות שמגיעות מנציגים של חברות ובתי עסק, לבין המלצות שנמסרות לנו על ידי חברים, קרובים ובני משפחה.

מצד אחד, לבעלי מקצוע יש את הידע הרלוונטי והם גם עוקבים אחרי הטרנדים והמגמות בתחום האחסון בארץ ובעולם. מצד שני, הם לא אובייקטיביים ולפעמים אף עלולים לגרום להטעייה מכוונת בשל אינטרס מסחרי. בתוך כך, יש להביא בחשבון שהידע של חברים ומשפחה מוגבל וגם שמה שמתאים לאדם אחד לא בהכרח יתאים לאדם אחר.

הפתרון הוא לשלב בין ההמלצות ומקורות המידע. במילים אחרות, בכלל לא חייבים לסמוך רק על המלצה אחת. אחרי שמקבלים המלצה כזו, ניתן להרחיב את החיפוש ולהשתמש בכמה שיותר מקורות נוספים ומנומקים.

מהי רצפת אפוקסי ולמה כדאי להשתמש בה?

הסיבה העיקרית לבחור בפתרון של רצפת אפוקסי קשורה לעמידות. רצפת אפוקסי עמידה לטווח הקצר והארוך, לא רואים עליה את פגעי הזמן, היא לא נשחקת גם אחרי שימוש ממושך וניתן לשלב אותה גם בחלל הפנים וגם בחלל החוץ. יתרה על כך, רצפת אפוקסי היא פתרון ריצוף משתלם שאפשר להשיג אותו בסוגים רבים של הדפסים, צבעים ועוד. בזכות התכונות הללו, רצפת אפוקסי זוכה לעדיפות אצל קהל יעד פרטי ומסחרי.

רצפת אפוקסי מעולה לשנים רבות גם כי היא לא דורשת תחזוקה רבה. במילים אחרות, זה פתרון אידיאלי עבור בתי עסק או חנויות שיש בהם המון תנועה של בני אדם או אפילו כלי רכב ומכונות – גם בלי להזדקק לתחזוקה או להשקעה נוספת של זמן. לשם השוואה, במבנים פרטיים ובבנייני משרדים משלבים בין רצפת אפוקסי לבין ריצוף אחר ועדיין שומרים על התכונות המקוריות של חומר הגלם.


 

מה הופך את הרצפה לעמידה כל כך?

אפוקסי מכיל תכונות פיזיקליות שמקנות לו עמידות ואטימות גבוהה. העמידות אחראית על כך שהרצפה לא תינזק גם אחרי שנים רבות של שימוש, בעוד האטימות מונעת חדירת לכלוך, כימיקלים וכמובן מים ולחות. השילוב בין העמידות והלחות מקבל את הביטוי המקיף ביותר בתוך סוגים שונים של רצפת אפוקסי והוא גם זה שהופך אותה לפופולארית.

 מעבר לכך, קל יחסית ליישם רצפת אפוקסי ולכן זוללשלב אותה בחלל הפנים או החוץ. מלבד העובדה שהיא כמעט לא דורשת שום סוג של תחזוקה, אפשר ליישם אותה לאחר תיאום מול בעלי מקצוע ולבחור אותה על פי מסגרת התקציב והעדפות. בנוסף, כדאי להתייעץ עם בעלי מקצוע לגבי התאמת התכונות של הרצפה לאופי השימוש.

איך בוחרים ציפוי אפוקסי לרצפה?

היכרות עם סוגים שונים של ציפוי אפוקסי לרצפה יכולה לעזור לבחור אותו בצורה טובה ומבוססת יותר. קודם כל, צריך להשוות בין ציפוי אפוקסי חד רכיבי לבין ציפוי אפוקסי דו רכיבי. ההבדל בין ציפוי אפוקסי לרצפה חד רכיבי לבין ציפוי אפוקסי לרצפה דו רכיבי בא לידי ביטוי בגימור, בברק וברמת העמידות.

אם למשל מחפשים עמידות גבוהה מפני נזקים של בלאי או כתמי שמן, גריז ודלק, הפתרון המתאים יהיה ציפוי אפוקסי חד רכיבי. לעומת זאת, במקומות שבהם הדגש הוא על מראה מבריק וגימור מרשים – יכול להיות ציפוי אפוקסי לרצפה מדגם דו רכיבי יתאים יותר. בכל מקרה, התייעצות עם בעלי מקצוע אמורה לפתור את הבעיה.


 

לפי מה משווים בין סוגים שונים של ציפוי אפוקסי לרצפה?

אבל האמת היא שההבדל בין ציפוי אפוקסי לרצפה חד רכיבי לבין ציפוי אפוקסי לרצפה דו רכיבי הוא לא היחיד שמכריע. בשביל לבחור נכון ציפוי מן הסוג הזה, צריך לבדוק לעומק מה התכונות שלו ועבור איזה סוג של ריצוף הוא מתאים. כך לדוגמא יש סוג מסוים של ציפוי שיכול להתאים עבור רצפת בטון, אך סוגים אחרים מתאימים לריצוף שונה.

השוואה בין סוגים שונים של ציפוי אפוקסי לרצפה מבוססת על התכונות המפורטות על ידי היצרן ועל המחיר. אבל בעוד השוואת מחירים היא פעולה פשוטה שניתן לבצע גם בצורה עצמאית, יכול להיות שאת התכונות השונות ניתן יהיה לבדוק רק אחרי התייעצות עם בעלי מקצוע.

החדשות הטובות הן שאפשר לתאם גם בחירה של ציפוי אפוקסי לרצפה וגם יישום וצביעה שלו תחת קורת גג אחת. ברוב המקרים, ריכוז השירותים השונים הקשורים אל אפוקסי יעזור לחסוך בזמן ובהוצאות מיותרות.

כל מה שצריך לדעת על השירות של חברת ניקיון בתל אביב

השוואה בין סוגים רבים של שירותי ניקיון מראה שקיימים הבדלים יחסית גדולים בין אזורים שונים בארץ. כך לדוגמא בולטים מאוד המאפיינים של שירותי חברת ניקיון בתל אביב, לעומת שירותי ניקיון דומים שניתנים בערים קטנות יותר. כמו כן, אפשר להשוות בין סוגים שונים של שירותי ניקיון גם לפי העיר שאליה רוצים להזמין אותם וגם לפי המחיר.

עם זאת, קיים קשר מסוים בין סוג שירותי הניקיון לבין העיר שבה נמצאים. ברוב הערים הגדולות למשל ניתן לרכז את כל השירותים הרלוונטיים תחת קורת גג אחת, בעוד בערים קטנות זה עלול להיות מסובך יותר. מבחינת קהל היעד והלקוחות, הדגש צריך להיות גם על המחיר והזמינות של חברת ניקיון בתל אביב וגם על היכולת שלה לעמוד בדרישות שלהם.


 

מי קהל היעד של שירותי חברת ניקיון בתל אביב?

חברת ניקיון בתל אביב ייחודית בכך שהיא מספקת את סל השירותים שלה עבור כל אזור גוש דן. מלבד תושבי תל אביב, חברת הניקיון יכולה להציע פתרונות גם לתושבי חולון, גבעתיים, רמת גן, בני ברק ועוד. לשם השוואה, מתן שירותי ניקיון לתושבי ערים אחרות נחשב פחות שכיח בערים קטנות יותר בישראל – גם בצפון וגם בדרום.

השאלה היא מי קהל היעד עצמו של שירותי חברת ניקיון בתל אביב. בשביל לענות על זה, צריך למשל לבחון את היכולת של כל חברה להתאים לצרכים של קהל היעד שלה את פתרונות הניקיון הרלוונטיים.

בעוד בעלי בתים יתאמו שירותי ניקיון בעיקר לפני אכלוס, אצל עסקים ומשרדים הניקיון יהיה יומי או מקסימום שבועי. כאשר בוחרים חברת ניקיון, צריך לוודא מראש שהיא מסוגלת לעמוד בדרישות.

איך בוחרים חברת ניקיון בגבעתיים

בין אם מדובר במשרדים, בית פרטי לאחר שיפוצים, מפעל או אפילו דירה שצריכה ניקיון, יש לבחור את חברת הניקיון כמו שצריך. כדי לבחור חברת ניקיון בגבעתיים צריך לבדוק בין כמה חברות ולמצוא לא רק את האחת שיכולה לעשות את העבודה, אלא גם את האחת שכיף לעבוד מולה וכנראה שהקשר יימשך. כשמדובר על ניקיון של בתים פרטיים או דירות, העצה הזאת תקפה שבעתיים.

אמינות

בעיקר אם מדובר על הבית הפרטי או על הדירה שבה אנו חיים, חשוב לבחור חברת ניקיון בגבעתיים שאפשר לסמוך עליה. אמינות זה מעל הכל כשמכניסים זרים אל תוך הבית. חשוב לוודא טרם סגירת העסקה שמדובר בחברה אמינה, כזאת שאם חלילה משהו קורה, אפשר לסמוך עליה. מדובר על איש צוות של החברה שיכנס לעבוד בבית שלנו ויתקרב לדברים הכי אינטימיים ויקרים שלנו. 


 

מחיר

כמובן שהמחיר הוא פרמטר לא פחות חשוב כשמחפשים חברת ניקיון בגבעתיים. המחיר יכול להיות מגוון יחסית אבל צריך להבין שאם המחיר זול מדי, יכול להיות שהאיכות של הניקיון תנהיה בהתאמה. כדי לבדוק בדיוק מה המחיר כולל ולהשוות בין כמה הצעות.

ניסיון ומקצועיות

גם אם מצאנו חברת ניקיון בגבעתיים שאמינה וזולה יחסית, עדיין צריך לבדוק את רמת הניסיון והמקצוענות שלה. בדרך כלל החרות הוותיקות יותר יהיו כאלו שעושות את העבודה בצורה טובה ומקצועית אבל ישנן גם חברות פחות ותיקות שלא פחות מקצועיות. כדאי בכל מקרה לשאול לגבי ניסיון מקצועי. הדרך הטובה ביותר להיות בטוחים שעובדים מול חברה מקצועית ואיכותית היא פשוט להגיע אליה מאנשים שאנחנו מכירים. פשוט לבקש מחברים עם בתים נקיים במיוחד את ההמלצה שלהם לחברת ניקיון עוד לפני שמזמינים שירות.

היתרונות של ניקיון דירה לפני איכלוס

התהליך של רכישת דירה מקבלן מגיע לסיומו כאשר מקבלים אישור אכלוס ואת המפתח לנכס. עם זאת, כאן בדיוק מתחילות דאגות אחרות של בעלי דירות חדשות – כמו למשל איך בדיוק לנקות אותן. על פניו, הקבלן אמור להשאיר את הדירה במצב נקי. אבל בפועל, ההתחייבות של הקבלן לגבי ניקיון של הדירה היא בסיסית בלבד. אם בודקים את המצב של דירות חדשות שונות, רואים שללא ספק יש צורך בשירותי ניקיון מקצועיים וטובים יותר.

שירותי ניקיון דירה לפני איכלוס ניתנים על ידי חברות שונות בפריסה ארצית רחבה. בזכות השירות הזה, בעלי דירות חדשות יכולים להתחיל את החיים שלהם ברגל ימין ובלי דאגות. יתרה על כך, בדרך כלל זול יותר לתאם שירות של ניקיון דירה לפני איכלוס – מאשר להזמין את אותו שירות בדיוק אחרי שמסיימים את ההובלה. אז אם רוצים להבטיח גם ביצועים מעולים וגם מחיר משתלם, כדי לתת עדיפות לאפשרות של ניקיון דירה לפני איכלוס.


 

מה כולל ניקיון דירה לפני איכלוס?

שירות של ניקיון דירה לפני איכלוס כולל בתוכו את כל מה שבעלי הנכסים צריכים. בעזרת השירות אפשר לנקות את הדירה בצורה יסודית, למנוע הצטברות של אבק ולכלוך ובמידת הצורך גם להעלים שאריות של חומרי בניין או מלאכה. יתרה על כך, קיימת אופציה טובה של השוואה בין סוגים שונים של שירותי ניקיון לפי סוג הדירה, הגודל שלה, סוג הצבע על הקירות, סוג הריצוף וכן הלאה.

סל השירותים של ניקיון דירה לפני איכלוס הרבה יותר רחב מכפי שנהוג לחשוב. הוא כולל לא רק את הניקיון אלא גם פוליש, הברקת רצפות וקריסטל. חוץ מזה, זהו השירות העיקרי שרלוונטי לאנשים פרטיים.

טיפים עבור ניקוי דקים

ניקוי דקים עלול להפוך למשימה מורכבת, אבל רק כל עוד לא מבצעים אותה כמו שצריך. כאן, החדשות הטובות הן שיש טיפים שאותם אפשר ליישם באופן מיידי על מנת להשיג תוצאות מעולות של ניקוי דקים ויחסית גם בלי להתאמץ. יתרה על כך, תמיד אפשר להזמין בעלי מקצוע שההתמחות שלהם היא ניקוי דקים. אמנם הזמנת בעלי מקצוע תהיה כרוכה בהוצאה כספית מסוימת, אך לרוב זה משתלם יותר מאשר לנסות להתמודד עם הכתמים לבד.

הדרך לבצע ניקוי דקים בצורה עצמאית היא להפעיל לחץ מים גבוה. לא מדובר מטבע הדברים על לחץ מים סטנדרטי שאותו ניתן להפיק מהצינור בגינה, אלא על לחץ שנוצר רק בתוך גרניק או מכונות שטיפה. נכון להיום, יש סוגים שונים של מכונות שטיפה שיכולים להיות זמינים עבור לקוחות פרטיים ולשמש אותם לטובת ניקוי דקים בחצר, בגינה, במרפסת, על הגג או בכל מקום רלוונטי אחר.

 


כל כמה זמן צריך לבצע ניקוי דקים?

עוד טיפ חשוב בנוגע לנושא של ניקוי דקים הוא לקבוע תדירות ולהקפיד עליה. הטעות הנפוצה היא להמתין עם ניסיון לנקות את הדק רק אחרי שהוא צובר כמויות גבוהות וגדולות יחסית של לכלוך, מה שמקשה משמעותית על היכולת להסיר אותו. לעומת זאת, תדירות של אחת לכמה חודשים אמורה לסייע על מנת לבצע ניקוי דקים באופן אפקטיבי ומהיר.

התדירות של ניקוי דקים גם נקבעת על פי סוג העץ שבו השתמשו כדי לבנות אותם. אם נמצאים בשלב המוקדם של אפיון הדק ותכנון הגינה או החצר, רצוי להביא את זה בחשבון. במקרים כאלה, התייעצות עם בעלי מקצוע לגבי הנושא של ניקוי דקים תעזור לדעת באיזה סוג עץ כדאי להשתמש.

החשיבות של ניקוי חזיתות

 ניקוי חזיתות מתבצע בדרך כלל באמצעות הפעלת מכונות שטיפה, גרניק ולחץ מים גבוה. לחץ מים גבוה מאפשר לחדור אל הנקבוביות על מנת לנקות את החזיתות בצורה יעילה ואקולוגית. יתרה על כך, ניקוי חזיתות מבוצע באמצעות הפעלת לחץ מים גבוה על מנת לחסוך בהוצאות וכדי לעמוד במסגרת התקציב. עם זאת, לא תמיד מבינים למה בכלל חשוב לבצע ניקוי חזיתות ומה ההבדל בין ניקיון כזה לבין ניקיון רגיל של המבנה.

החשיבות של ניקוי חזיתות נובעת מהאופן שבו היא משפיעה על המבנה מבחינה אסתטית. אם רוצים שהחזית של המבנה תמשיך להיות מרשימה ויוקרתית, צריך לנקות אותה. הבעיה היא שחומרי ניקיון רגילים לא מסוגלים להתמודד עם הלכלוך הסטנדרטי שמצטבר על החזית של מבנים למגורים או משרדים – החל מפיח, דרך עובש ועד כתמי צבע או סיד.


 

היתרונות של ניקוי חזיתות בלחץ מים גבוה

לחץ מים גבוה מאפשר לשמור על חזיתות נקיות לכל אורך השנה וללא תלות בתנאי מזג אוויר כאלה ואחרים. באמצעות לחץ מים גבוה ניתן לתאם ניקוי חזיתות עבור מבנים ישנים וחדשים, לתחזק אותם ברמה גבוהה ולהשביח את ערך הנכס.

בהמון מקרים, משלבים את הפעולות של ניקוי חזיתות יחד עם תכניות בנייה לחיזוק מבנים קיימים או לשיפוץ מבנים ישנים. במקרים אחרים, ניתן לתאם את השירות הספציפי של ניקוי חזיתות על מנת להתמודד עם לכלוך וכתמים שמצטברים על המבנה בצורה ספונטנית.

לבסוף, כדאי להזכיר את היתרונות של ניקוי חזיתות מבחינת תחזוקה. כאשר החזית של המבנה נקייה, יש פחות סיכוי להצטברות של בלאי וחלילה לקריסה של החזיתות או הריצוף. בהקשר הזה, ניקוי חזיתות הוא בכלל לא פריבילגיה אלא חלק מהתחזוקה השוטפת במבנה.

יום שישי, 5 בנובמבר 2021

איך מבצעים ניקוי סוככים?

שטיפה בלחץ מים גבוה מאפשרת לנקות את כל סוגי הסוככים. השימוש בשיטה הזו אידיאלי עבור ניקוי סוככים, כי הוא מאפשר להסיר את כל סוגי הלכלוך: החל מפיח ושומנים, דרך לשלשת ציפורים ועד עובש וכתמים. יתרה על כך, ניקוי סוככים מתאים לשמירה על מראה אלגנטי ומרשים של הכניסה לבית והוא גם מוכיח את עצמו מבחינת תחזוקה.

ברמה המעשית, ניקוי סוככים חשוב כי הוא מונע בלאי ושחיקה. אם לא רוצים לסבול מבעיות מכאניות בהפעלת סוככים חשמליים למשל, צריך לדאוג לנקות את האזור שלהם. בכל הנוגע אל סוככים קבועים או ידניים, המטרה העיקרית היא לתאם שירותי ניקיון תקופתיים על מנת שהרושם הראשוני מהמבנה יהיה חיובי וכדי לשמור על ערך הנכס.


 

האם אפשר לבצע ניקוי סוככים בצורה עצמאית?

על פניו, ניקיון בסיסי בלבד של סוככים אפשר לבצע גם בצורה עצמאית. ניקיון עצמאי יתמקד בלכלוך הגס שיש על הסוכך והוא יבוצע על בסיס הזרמת מים נקיים בלבד. לשם השוואה, ניקוי סוככים בצורה מקצועית כבר יהיה מבוסס על לחץ מים גבוה מאוד. באמצעות לחץ גבוה של מים חמים או קרים, ניתן להפיק משירותי הניקיון את כל היתרונות השונים.

התייעצות עם בעלי מקצוע יכולה לסייע להשוות בין סוגים שונים של שירותי ניקוי סוככים. בשלב הזה, המטרה היא לתאם את השירות שהכי מתאים לסוג הסוכך ולחומרי הגלם שבהם השתמשו על מנת לייצר אותו. לאחר מכן, ניתן גם לקבל הצעת מחיר מסודרת בנוגע לשלבים השונים של ניקוי סוככים ולהתייעץ עם מומחים לגבי תחזוקה נכונה.

לסיכום, ניקוי סוככים הוא חלק חשוב בשמירה על תפקוד יעיל שלהם. באותה הזדמנות, גם נהנים ממראה מבריק ואלגנטי בחלל החוץ והכניסה.

BIG משאלות

 בשנים האחרונות הצורך של אנשים רבים לפנות לעמותות שונות כדי לקבל עזרה גבר. עוד ועוד אנשים נכנסו למעגל העוני ופנו לעמותות לעזרה באוכל וסיוע נוסף. בעקבות זאת גם הצורך של ילדים ובני נוער לסיוע גבר. העמותות ממשיכות לעשות עבודת קודש לא משנה מה מספר הפונים אליהם, הם מנסים להגיע לכל נזקק ולסייע לו בכל דבר שיוכלו.

אותן עמותות זקוקות למתנדבים כדי שהסיוע יהיה רחב ויעיל יותר. מהצד השני ישנם הרבה אנשים שמעוניינים להתנדב ולתרום אך לא תמיד יודעים כיצד לעשות זאת, למי לפנות ואיך למצוא עמותה שתהיה קרובה לליבם.

 


כאן נכנסים לתמונה BIG משאלות. קבוצת BIG יודעת עד כמה המעורבות החברתית חשובה ומעודדת את ההתנדבות וחשיפת אפשרויות ההתנדבות בעמותות השונות. לכן ביחד עם באר המשאלות BIG משאלות מאפשרת לאנשים שמעוניינים להתנדב להגיע למקום ההתנדבות שלהם ועל הדרך להנות מהטבה בקנייה בחנויות של המותגים המובילים המשתתפות בפרוייקט.

מה צריך לעשות כדי לקחת חלק בפרוייקט של BIG משאלות?

כדי לקחת חלק בפרוייקט המדהים הזה צריך קודם כל להכנס לאתר "באר המשאלות" ובמסגרת של BIG  משאלות לבחור מקום שמעוניינים להתנדב בו. כל אחד יכול למצוא את  המקום שיתאים לו מכיוון שניתן לבחור בין עשרות עמותות המציעות פעילות התנדבותית באתר. תוכלו להתנדב עם ילדים עם צרכים מיוחדים, עם בעלי חיים, לסייע לקשישים, עם נוער בסיכון, תוכלו להתנדב בעמותות הדואגות לשמירה על הסביבה ועוד עמותות מסוגים שונים.

 

לאחר ההתנדבות תוכלו לקבל מעבר לתחושת הסיפוק המופלאה גם הטבה בקנייה כהוקרה על תרומתכם. את ההטבה מקבלים במרכזי ביג שיעניקו הטבות בהם חנויות כמו: קבוצת קסטרו, קבוצת גולף, H&M, H&O, קרטרס, ורדינון, סופר פארם, סטימצקי, צומת ספרים, נעלי אלדו, נעמן, מגה ספורט, רונן חן, ארומה, Be fresh גולדה, פיצה האט ועוד.

 

 

איך בוחרים שירות של מענה אנושי לעסקים במודל של מיקור חוץ?

בעלי עסקים יכולים כיום לתאם שירות של מענה אנושי עבור הלקוחות שלהם, במודל של מיקור חוץ ובתמורה לתשלום חודשי או שנתי מסוים. תמורת התשלום הנקוב עבור השירות, לקוחות של בית העסק מקבלים מענה אנושי שאליו הם יכולים לפנות בכל מקרה של דילמה, שאלה או התלבטות. יתרה על כך, ניתן להתאים את האופי של מענה אנושי לעסקים לצרכים שלהם מבחינת היקף הזמינות או כוח האדם.

השאלה היא כיצד בעלי עסקים יכולים לבחור את השירות של מענה אנושי במודל של מיקור חוץ. על פניו, קיימים הבדלים בין סוגים שונים של שירותים כאלה ולא כל חברה שמציעה אותה גם מתאימה את עצמה לצרכים של קהל היעד בסקטור העסקי והמסחרי. עם זאת, דווקא את זה כדאי לבעלי עסקים לנצל על מנת לחסוך בהוצאות וכדי להבטיח תנאים מעולים.


 

כך תדעו שזה השירות שמתאים לכם

בעלי עסקים יכולים לקבל המלצות על שירות של מענה אנושי במודל של מיקור חוץ. בשביל לוודא שסוג מסוים של מענה אנושי לעסקים אכן מתאים להם, ניתן לדוגמא להתייעץ עם קולגות או לקרוא חוות דעת כלליות באתרי אינטרנט או רשתות חברתיות.

עוד אפשרות טובה היא להשוות בין מסלולים שונים של מענה אנושי לעסקים לפי המחירים. אמנם חשוב יותר שהמענה ללקוחות יהיה מקצועי מאשר זול, אבל זה לא אומר שבעלי עסקים צריכים לשלם ביוקר. במקום זה, אפשר לבצע השוואת מחירים בין מסלולים של מענה אנושי לעסקים ורק לאחר מכן לקבל החלטה.

לבסוף, ניתן לתאם שירות של מענה אנושי לעסקים לתקופת ניסיון. אחרי תקופת הניסיון, קל יותר לתאם ציפיות ולהחליט על שירות קבוע.

כל מה שצריך לדעת על שירות מענה טלפוני

היכרות עם המאפיינים השונים של שירות מענה טלפוני במודל של מיקור חוץ יכולה להוכיח את עצמה עבור בתי עסק רבים. קודם כל, חשוב לדעת שהשירות הזה מותאם לצרכים של בית העסק. התאמה לבית העסק כוללת למשל התייחסות אל מספר השעות שבהן בית העסק רוצה להיות זמין עבור הלקוחות שלו עם מענה טלפוני ממוחשב ולא אוטומטי, אל התקציב של בית העסק ואל התקופה שבה הוא זקוק לשירות – תקופה קצרה ונקובה בזמן או תקופה ארוכה יותר.

כמו כן, היתרון של שירות מענה טלפוני לעסקים כולל את ההתאמה לצרכים של קהל היעד והלקוחות. בסופו של דבר, המטרה של כל בית עסק היא שהלקוחות שלו יהיו מרוצים. אבל על מנת לדאוג שהלקוחות יהיו מרוצים, צריך שיהיה להם מוקד שאליו הם יכולים לפנות. באותו מוקד, רצוי שהמענה יהיה אנושי ולא ממוחשב.


 

מודל מיקור חוץ וההשפעה שלו על שירות מענה טלפוני

המודל של מיקור חוץ הוא זה שמשנה דרמטית את התמונה עבור בעלי עסקים שמעוניינים להציע שירות מענה טלפוני ואנושי ללקוחות שלהם. אם בעבר רק בעלי עסקים גדולים או חברות ותאגידים היו יכולים להרשות לעצמם להקים מוקד כזה ואז גם לגייס עבורו כוח אדם ועובדים, הרי שכעת הוא זמין לעסקים קטנים ובינוניים באופן מיידי.

במילים אחרות, מודל של מיקור חוץ מאפשר לבעלי עסקים בכל גודל לשלם סכום סמלי קבוע ולקבל תמורתו שירות מענה טלפוני ללקוחות שלהם. תודות למודל הזה, בעלי עסקים קטנים יכולים להתחרות בעסקים גדולים וליצור לעצמם יתרון. כמו כן, שירות מענה טלפוני חוסך מבעלי עסקים את הצורך להיות זמינים בעצמם לכל פניה ושיחה נכנסת מהלקוחות הקיימים.

מענה טלפוני אנושי – לבעלי עסקים ועצמאיים

יותר ויותר בעלי עסקים ועצמאיים ברחבי הארץ והעולם מגלים כיום את היתרונות של מענה טלפוני אנושי במודל של מיקור חוץ. אם בעבר רק חברות גדולות היו יכולות להרשות לעצמן להקים מרכזי תקשורת, לגייס כוח אדם ואז גם לשלם על הסמכה והדרכה שלו – הרי שכיום ניתן לתאם שירות של מענה טלפוני אנושי עבור קהל היעד והלקוחות באופן מיידי ובמודל משתלם של מיקור חוץ אטרקטיבי.

מודל של מיקור חוץ משנה את התמונה עבור בעלי עסקים ועצמאיים שרוצים ליהנות מהיתרונות של מענה טלפוני אנושי. בעזרת השיטה הזו, בעלי עסקים ועצמאיים משלמים סכום כסף סמלי מדי חודש או שנה ובתמורה הם מוודאים שללקוחות שלהם יהיה אל מי לפנות בכל מקרה של שאלה, התלבטות או דילמה.

יתרה על כך, המודל מאפשר לבעלי עסקים ועצמאיים לדאוג שהלקוחות שלהם יקבלו מענה שהוא 100% אנושי ולא ממוחשב או אוטומטי. בטווח הארוך, זה בדיוק השירות שאותו בעלי עסקים ועצמאיים צריכים להציע לקהל היעד והלקוחות אם הם רוצים לייצר לעצמם יתרון מול החברות והתאגידים הגדולים. 


 

איך בוחרים מענה טלפוני אנושי?

בעלי עסקים ועצמאיים צריכים להתאים את השירות של מענה טלפוני אנושי לצרכים שלהם. בשלב הראשון, כדאי למשל להשוות בין מודלים ומסלולים שונים על פי המחיר. בשלב השני, אפשר לקבל המלצות מקולגות וגם לקרוא חוות דעת באתרי אינטרנט ורשתות חברתיות. לאחר מכן, יש מקום לבדוק מה בדיוק כולל כל סוג של שירות כזה מבחינת התכונות והמאפיינים שלו.

מענה טלפוני אנושי למשל צריך להיות מבוסס על תסריט שיחה שמאושר על ידי בעל העסק או הלקוח העצמאי. בנוסף, כדאי שהמוקד יאפשר איסוף הודעות וכמובן גם שירות לקוחות.

האם ברכישת ארונות הזזה מחירים טובים באים על חשבון איכות?

השוואה בין סוגים שונים של ארונות הזזה מגלה פערים של עשרות אחוזים בין המחירים. מלבד פערי המחירים, יכולים להיות גם הבדלים בולטים ומשמעותיים ...