יום שבת, 6 בנובמבר 2021

מהי רצפת אפוקסי ולמה כדאי להשתמש בה?

הסיבה העיקרית לבחור בפתרון של רצפת אפוקסי קשורה לעמידות. רצפת אפוקסי עמידה לטווח הקצר והארוך, לא רואים עליה את פגעי הזמן, היא לא נשחקת גם אחרי שימוש ממושך וניתן לשלב אותה גם בחלל הפנים וגם בחלל החוץ. יתרה על כך, רצפת אפוקסי היא פתרון ריצוף משתלם שאפשר להשיג אותו בסוגים רבים של הדפסים, צבעים ועוד. בזכות התכונות הללו, רצפת אפוקסי זוכה לעדיפות אצל קהל יעד פרטי ומסחרי.

רצפת אפוקסי מעולה לשנים רבות גם כי היא לא דורשת תחזוקה רבה. במילים אחרות, זה פתרון אידיאלי עבור בתי עסק או חנויות שיש בהם המון תנועה של בני אדם או אפילו כלי רכב ומכונות – גם בלי להזדקק לתחזוקה או להשקעה נוספת של זמן. לשם השוואה, במבנים פרטיים ובבנייני משרדים משלבים בין רצפת אפוקסי לבין ריצוף אחר ועדיין שומרים על התכונות המקוריות של חומר הגלם.


 

מה הופך את הרצפה לעמידה כל כך?

אפוקסי מכיל תכונות פיזיקליות שמקנות לו עמידות ואטימות גבוהה. העמידות אחראית על כך שהרצפה לא תינזק גם אחרי שנים רבות של שימוש, בעוד האטימות מונעת חדירת לכלוך, כימיקלים וכמובן מים ולחות. השילוב בין העמידות והלחות מקבל את הביטוי המקיף ביותר בתוך סוגים שונים של רצפת אפוקסי והוא גם זה שהופך אותה לפופולארית.

 מעבר לכך, קל יחסית ליישם רצפת אפוקסי ולכן זוללשלב אותה בחלל הפנים או החוץ. מלבד העובדה שהיא כמעט לא דורשת שום סוג של תחזוקה, אפשר ליישם אותה לאחר תיאום מול בעלי מקצוע ולבחור אותה על פי מסגרת התקציב והעדפות. בנוסף, כדאי להתייעץ עם בעלי מקצוע לגבי התאמת התכונות של הרצפה לאופי השימוש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

האם ברכישת ארונות הזזה מחירים טובים באים על חשבון איכות?

השוואה בין סוגים שונים של ארונות הזזה מגלה פערים של עשרות אחוזים בין המחירים. מלבד פערי המחירים, יכולים להיות גם הבדלים בולטים ומשמעותיים ...