יום שבת, 6 בנובמבר 2021

איך בוחרים ציפוי אפוקסי לרצפה?

היכרות עם סוגים שונים של ציפוי אפוקסי לרצפה יכולה לעזור לבחור אותו בצורה טובה ומבוססת יותר. קודם כל, צריך להשוות בין ציפוי אפוקסי חד רכיבי לבין ציפוי אפוקסי דו רכיבי. ההבדל בין ציפוי אפוקסי לרצפה חד רכיבי לבין ציפוי אפוקסי לרצפה דו רכיבי בא לידי ביטוי בגימור, בברק וברמת העמידות.

אם למשל מחפשים עמידות גבוהה מפני נזקים של בלאי או כתמי שמן, גריז ודלק, הפתרון המתאים יהיה ציפוי אפוקסי חד רכיבי. לעומת זאת, במקומות שבהם הדגש הוא על מראה מבריק וגימור מרשים – יכול להיות ציפוי אפוקסי לרצפה מדגם דו רכיבי יתאים יותר. בכל מקרה, התייעצות עם בעלי מקצוע אמורה לפתור את הבעיה.


 

לפי מה משווים בין סוגים שונים של ציפוי אפוקסי לרצפה?

אבל האמת היא שההבדל בין ציפוי אפוקסי לרצפה חד רכיבי לבין ציפוי אפוקסי לרצפה דו רכיבי הוא לא היחיד שמכריע. בשביל לבחור נכון ציפוי מן הסוג הזה, צריך לבדוק לעומק מה התכונות שלו ועבור איזה סוג של ריצוף הוא מתאים. כך לדוגמא יש סוג מסוים של ציפוי שיכול להתאים עבור רצפת בטון, אך סוגים אחרים מתאימים לריצוף שונה.

השוואה בין סוגים שונים של ציפוי אפוקסי לרצפה מבוססת על התכונות המפורטות על ידי היצרן ועל המחיר. אבל בעוד השוואת מחירים היא פעולה פשוטה שניתן לבצע גם בצורה עצמאית, יכול להיות שאת התכונות השונות ניתן יהיה לבדוק רק אחרי התייעצות עם בעלי מקצוע.

החדשות הטובות הן שאפשר לתאם גם בחירה של ציפוי אפוקסי לרצפה וגם יישום וצביעה שלו תחת קורת גג אחת. ברוב המקרים, ריכוז השירותים השונים הקשורים אל אפוקסי יעזור לחסוך בזמן ובהוצאות מיותרות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

האם ברכישת ארונות הזזה מחירים טובים באים על חשבון איכות?

השוואה בין סוגים שונים של ארונות הזזה מגלה פערים של עשרות אחוזים בין המחירים. מלבד פערי המחירים, יכולים להיות גם הבדלים בולטים ומשמעותיים ...