יום שישי, 5 בנובמבר 2021

כל מה שצריך לדעת על שירות מענה טלפוני

היכרות עם המאפיינים השונים של שירות מענה טלפוני במודל של מיקור חוץ יכולה להוכיח את עצמה עבור בתי עסק רבים. קודם כל, חשוב לדעת שהשירות הזה מותאם לצרכים של בית העסק. התאמה לבית העסק כוללת למשל התייחסות אל מספר השעות שבהן בית העסק רוצה להיות זמין עבור הלקוחות שלו עם מענה טלפוני ממוחשב ולא אוטומטי, אל התקציב של בית העסק ואל התקופה שבה הוא זקוק לשירות – תקופה קצרה ונקובה בזמן או תקופה ארוכה יותר.

כמו כן, היתרון של שירות מענה טלפוני לעסקים כולל את ההתאמה לצרכים של קהל היעד והלקוחות. בסופו של דבר, המטרה של כל בית עסק היא שהלקוחות שלו יהיו מרוצים. אבל על מנת לדאוג שהלקוחות יהיו מרוצים, צריך שיהיה להם מוקד שאליו הם יכולים לפנות. באותו מוקד, רצוי שהמענה יהיה אנושי ולא ממוחשב.


 

מודל מיקור חוץ וההשפעה שלו על שירות מענה טלפוני

המודל של מיקור חוץ הוא זה שמשנה דרמטית את התמונה עבור בעלי עסקים שמעוניינים להציע שירות מענה טלפוני ואנושי ללקוחות שלהם. אם בעבר רק בעלי עסקים גדולים או חברות ותאגידים היו יכולים להרשות לעצמם להקים מוקד כזה ואז גם לגייס עבורו כוח אדם ועובדים, הרי שכעת הוא זמין לעסקים קטנים ובינוניים באופן מיידי.

במילים אחרות, מודל של מיקור חוץ מאפשר לבעלי עסקים בכל גודל לשלם סכום סמלי קבוע ולקבל תמורתו שירות מענה טלפוני ללקוחות שלהם. תודות למודל הזה, בעלי עסקים קטנים יכולים להתחרות בעסקים גדולים וליצור לעצמם יתרון. כמו כן, שירות מענה טלפוני חוסך מבעלי עסקים את הצורך להיות זמינים בעצמם לכל פניה ושיחה נכנסת מהלקוחות הקיימים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

האם ברכישת ארונות הזזה מחירים טובים באים על חשבון איכות?

השוואה בין סוגים שונים של ארונות הזזה מגלה פערים של עשרות אחוזים בין המחירים. מלבד פערי המחירים, יכולים להיות גם הבדלים בולטים ומשמעותיים ...