יום שישי, 5 בנובמבר 2021

BIG משאלות

 בשנים האחרונות הצורך של אנשים רבים לפנות לעמותות שונות כדי לקבל עזרה גבר. עוד ועוד אנשים נכנסו למעגל העוני ופנו לעמותות לעזרה באוכל וסיוע נוסף. בעקבות זאת גם הצורך של ילדים ובני נוער לסיוע גבר. העמותות ממשיכות לעשות עבודת קודש לא משנה מה מספר הפונים אליהם, הם מנסים להגיע לכל נזקק ולסייע לו בכל דבר שיוכלו.

אותן עמותות זקוקות למתנדבים כדי שהסיוע יהיה רחב ויעיל יותר. מהצד השני ישנם הרבה אנשים שמעוניינים להתנדב ולתרום אך לא תמיד יודעים כיצד לעשות זאת, למי לפנות ואיך למצוא עמותה שתהיה קרובה לליבם.

 


כאן נכנסים לתמונה BIG משאלות. קבוצת BIG יודעת עד כמה המעורבות החברתית חשובה ומעודדת את ההתנדבות וחשיפת אפשרויות ההתנדבות בעמותות השונות. לכן ביחד עם באר המשאלות BIG משאלות מאפשרת לאנשים שמעוניינים להתנדב להגיע למקום ההתנדבות שלהם ועל הדרך להנות מהטבה בקנייה בחנויות של המותגים המובילים המשתתפות בפרוייקט.

מה צריך לעשות כדי לקחת חלק בפרוייקט של BIG משאלות?

כדי לקחת חלק בפרוייקט המדהים הזה צריך קודם כל להכנס לאתר "באר המשאלות" ובמסגרת של BIG  משאלות לבחור מקום שמעוניינים להתנדב בו. כל אחד יכול למצוא את  המקום שיתאים לו מכיוון שניתן לבחור בין עשרות עמותות המציעות פעילות התנדבותית באתר. תוכלו להתנדב עם ילדים עם צרכים מיוחדים, עם בעלי חיים, לסייע לקשישים, עם נוער בסיכון, תוכלו להתנדב בעמותות הדואגות לשמירה על הסביבה ועוד עמותות מסוגים שונים.

 

לאחר ההתנדבות תוכלו לקבל מעבר לתחושת הסיפוק המופלאה גם הטבה בקנייה כהוקרה על תרומתכם. את ההטבה מקבלים במרכזי ביג שיעניקו הטבות בהם חנויות כמו: קבוצת קסטרו, קבוצת גולף, H&M, H&O, קרטרס, ורדינון, סופר פארם, סטימצקי, צומת ספרים, נעלי אלדו, נעמן, מגה ספורט, רונן חן, ארומה, Be fresh גולדה, פיצה האט ועוד.

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

האם ברכישת ארונות הזזה מחירים טובים באים על חשבון איכות?

השוואה בין סוגים שונים של ארונות הזזה מגלה פערים של עשרות אחוזים בין המחירים. מלבד פערי המחירים, יכולים להיות גם הבדלים בולטים ומשמעותיים ...