יום שני, 7 ביוני 2021

הכל על ארונות הזזה מעוצבים

 השוואה בין סוגים שונים של ארונות הזזה מעוצבים מוכיחה היטב את היתרונות שלהם בהשוואה לשאר פתרונות האחסון. קודם כל, עצם השימוש בארונות שעליהם יש מסילה שמאפשרת הזזה של הדלת לצדדים ולא קדימה ואחורה היא כבר דרך מעולה לחסוך במקום. אם משתמשים בדלת הזזה ולא בדלת פתיחה רגילה, זה אומר למשל שניתן להציב ממש מול הארון עוד כמה סוגים שונים של פריטים, רהיטים וכן הלאה. לכן ארונות הזזה מעוצבים חוסכים במקום גם בלי קשר לחלוקה הפנימית או לדרך שבה מארגנים אותם.

שנית, ארונות הזזה מעוצבים מוכיחים את עצמם גם ברמה הדקורטיבית. כל סוג של ארון הוא פריט מאוד גדול שקשה להתעלם מהנוכחות שלו בתוך חלל הפנים של הבית או החדר, אבל לא כל פתרון אחסון הוא גם מעוצב ואסתטי. אז אם רוצים ליהנות מהיתרונות האסתטיים של ארונות הזזה, עדיף לעשות את זה עם דגמים מעוצבים שיש מאחוריהם מחשבה.


 

כמה עולים ארונות הזזה מעוצבים?

הטעות הנפוצה מייחסת לסוגים שונים של ארונות הזזה מעוצבים מחיר גבוה בהשוואה לפתרונות אחסון אחרים. בפועל, המחיר של ארונות הזזה מעוצבים אכן יכול להיות מעט גבוה יותר מאשר ארונות אחרים – אבל הוא נקבע לפי אותם פרמטרים בדיוק. במילים אחרות, גם ארונות רגילים וגם ארונות הזזה מעוצבים מתומחרים לפי איכות חומרי הגלם שבהם השתמשו כדי לבנות אותם, לפי המידות ולפי החלוקה הפנימית.

ככל שהחלוקה הפנימית משוכללת ומתקדמת יותר, כך המחיר של ארונות הזזה מעוצבים צפוי לעלות. מלבד החלוקה הפנימית, ניתן לראות פערי מחירים בין סוגים שונים של ארונות הזזה מעוצבים גם בגלל שבחלק מהדגמים משתמשים בעץ מלא ובחלק מהדגמים רק בחומרי גלם דמויי עץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

האם ברכישת ארונות הזזה מחירים טובים באים על חשבון איכות?

השוואה בין סוגים שונים של ארונות הזזה מגלה פערים של עשרות אחוזים בין המחירים. מלבד פערי המחירים, יכולים להיות גם הבדלים בולטים ומשמעותיים ...