יום שני, 7 ביוני 2021

היתרונות של ארונות הזזה

 ארונות הזזה מתאפיינים בכך שמותקנת בהם מסילה ייעודית עבור הדלתות. בזכות המסילה שמותקנת בתחתית החלק הפנימי של הארונות, ניתן להזיז את הדלתות ימינה ושמאלה כדי לפתוח או לסגור אותן. לשם השוואה, עם דלתות פתיחה רגילות לא משתמשים במסילה אלא בציר. בגלל הציר של ארונות רגילים, הדלת נפתחת רק קדימה ואחורה ולא לצדדים.

העובדה שבתוך סוגים שונים של ארונות הזזה יש דלתות שנפתחות לצדדים משנה כמעט לגמרי את האופן שבו משתמשים בהם. קודם כל, זה אומר למשל שאפשר לשים ממש מול ארונות הזזה עוד כמה סוגים שונים של רהיטים. הצבת הרהיטים מול ארון עם דלת פתיחה רגילה היא פעולה לא רלוונטית כי אז אי אפשר יהיה לפתוח ולסגור אותה, אבל עם ארונות הזזה אין בעיה כזו.


 

למה לבחור ארונות הזזה?

אופן הפתיחה של ארונות הזזה הוא רק חלק מתוך רשימת יתרונות ארוכה יותר. גם אם העניין של חיסכון במקום והצבת עוד כמה סוגים שונים של רהיטים ממש מול ארונות הזזה לא רלוונטי עבור קהל היעד והלקוחות, צריך להביא בחשבון את היתרון האסתטי. נכון להיום, יש הסכמה גורפת על כך שהעיצוב של ארונות הזזה הרבה יותר מחמיא ושהוא יכול להתאים גם לסגנון מודרני וגם לסגנון כפרי.

במילים אחרות, ארונות הזזה הוא פתרון ריהוט ואחסון שמלווה את בני המשפחה והבית למשך תקופה ארוכה מאוד. בטווח הקצר, מתרגלים מהר להשתמש בדגמים מובילים של ארונות הזזה על מנת להפיק מהם את המקסימום בתור פתרון אחסון. בטווח הארוך, משלבים ארונות הזזה בחדרי שינה ובחדרי ארונות ייעודיים. כך משלבים בין היתרונות הפונקציונאליים והאסתטיים של פתרונות אחסון משתלמים, יוקרתיים ובעיקר נוחים לפתיחה וכמובן לסגירה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

האם ברכישת ארונות הזזה מחירים טובים באים על חשבון איכות?

השוואה בין סוגים שונים של ארונות הזזה מגלה פערים של עשרות אחוזים בין המחירים. מלבד פערי המחירים, יכולים להיות גם הבדלים בולטים ומשמעותיים ...