יום שני, 7 ביוני 2021

למה לבחור קורס GMAT ולא ללמוד לבד?

 השוואה בין אפשרויות לימוד שונות לקראת מבחן GMAT מעלה לדיון בעיקר את ההבדל בין לימודים לבד לבין קורס מקצועי. מצד אחד, כל אחד ואחת מאיתנו יכולים לכאורה לעבור קורס GMAT בצורה עצמאית ובלי לצאת מהבית. בשביל ללמוד לבד למבחן GMAT, יש צורך רק בחיבור לאינטרנט ולאחר מכן בהשקעה של זמן ומשאבים. אבל אם נכנסים אל עובי הקורה, רואים שלכל מסלול של קורס GMAT יש כמה יתרונות מיוחדים שפשוט אין להם תחליף.

קודם כל, כדאי לבחור קורס GMAT ולא ללמוד לבד בגלל היכולת להפיק תועלת מהמפגש עם המרצים והמדריכים. רק קורס GMAT ייעודי הוא המקום שמאפשר לכל תלמיד או תלמידה לפגוש מדריכים ומרצות, לברר על ההבדלים בין נושאי המבחן ולקבל פידבק בזמן אמת. כל היתרונות הללו הם לא חלק מניסיון ללמוד לבד לקראת מבחן GMAT, אפילו אם משקיעים בזה הרבה זמן וגם אם מוותרים על ימי עבודה או לימודים.


 

ההיבט המשתלם של קורס GMAT

עוד טעות נפוצה גורסת שעדיף ללמוד לבד מאשר במסגרת קורס GMAT בגלל שיקולים כלכליים. אז נכון שכל סוג של קורס GMAT עולה כסף, אבל צריך לבחון את התועלת בטווח הארוך ולא רק בטווח הקצר: אם קורס GMAT מעלה את הסיכוי לקבל ציון גבוה, הרי שמדובר על השקעה משתלמת שאף חוסכת את הצורך בתשלום נוסף על המבחן עצמו. חוץ מזה, קורס GMAT מאפשר להיערך מראש מבחינת ימי עבודה ולימודים ולכן הוא נחשב להשקעה משתלמת לכל דבר ועניין.

לבסוף, ניתן גם להשוות בין מסלולים שונים כדי לבחור GMAT במחיר מוזל. מכאן והלאה, השאלה היחידה היא כמה אנרגיות משקיעים בהכנת שיעורי הבית והתרגילים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

האם ברכישת ארונות הזזה מחירים טובים באים על חשבון איכות?

השוואה בין סוגים שונים של ארונות הזזה מגלה פערים של עשרות אחוזים בין המחירים. מלבד פערי המחירים, יכולים להיות גם הבדלים בולטים ומשמעותיים ...