יום שני, 7 ביוני 2021

מהם אריחי גומי?

אחת הדרכים הכי טובות לבחור ריצוף איכותי שעומד בתקנים המקובלים היא ליישם אריחי גומי. באמצעות יישום של אריחי גומי על הרצפה, ניתן להרוויח יתרונות שונים ובהם עמידות מפני בלאי ושחיקה, איכות גבוהה והתאמה לצרכים שונים. על קצה המזלג, ניתן למשל להזכיר את השילוב המוצלח של אריחי גומי בגני ילדים ובחלל החוץ או הפנים של בתי ספר. כמו כן, יש סוגים שונים של אריחי גומי שבהם ניתן להשתמש בבתי חולים, בסטודיו לאימוני כושר ובמתקני משחקים.

הדבר החשוב ביותר הוא להתייעץ עם בעלי מקצוע לגבי ההבדלים בין אריחי גומי עצמם. בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא כל דגם של אריח גומי מיוצר בדיוק על פי אותו מפרט טכני. אם רוצים ליהנות מהמפרט המלא של אריחי גומי, יש צורך להשוות בין הפתרונות שעל הפרק ואז להיכנס אל עובי הקורה על מנת לברר לגבי עמידה בתקן ולגבי המחירים הרלוונטיים.


 

כמה עולים אריחי גומי?

השוואה בין סוגים שונים של אריחי גומי מראה את היכולת שלהם להשתלב בחלל החוץ או הפנים. באמצעות השוואה כזו רואים למשל שיש אריחי גומי שמיועדים בעיקר עבור חלל הפנים ומקומות מקורים, לעומת אריחי גומי שיכולים להתאים יותר לחלל החוץ ולמרפסת, לגינה או לחצר. לאחר מכן, יש מקום להשוות בין אריחי גומי לפי המחיר.

העלות של אריחי גומי אינה קבועה אלא דינאמית. המחיר נקבע לפי סוג ואיכות הגומי שבו משתמשים כדי לייצר את האריחים, לפי המידות של אריחי גומי לעומת אריחי גומי אחרים ולפי ההתקנה שלהם. ככל שהשטח שעליו מתקינים אריחי גומי למשל גדול יותר, כך התקציב שאותו מקצים מבחינת הלקוחות ומבחינת קהל היעד גם הוא יעלה ויהיה גבוה מאוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

האם ברכישת ארונות הזזה מחירים טובים באים על חשבון איכות?

השוואה בין סוגים שונים של ארונות הזזה מגלה פערים של עשרות אחוזים בין המחירים. מלבד פערי המחירים, יכולים להיות גם הבדלים בולטים ומשמעותיים ...